13 Mayıs 2012 Pazar

"Kağıdı Teknolojiye Dökün" Kampanyası




Topluma Hizmet Dersi kapsamında başlattığımız kampanya kağıt israfını önlemeye yöneliktir. Hedef kitlemiz Öğretim Elemanları başta olmak üzere tüm personel ve öğrencilerdir. Yeni nesile kulak verin. Onlar kağıdın ve ağacın değerini biliyor. Kaynakların sizin gençliğinizdeki kadar bol olmadığının farkındalar.
-Artık kağıt olarak basılmış ödev vermek,
-Kırtasiyedeki binlerce sayfa ders notunu fotokopi çektirmek,
-Klasörlerde satılan staj dosyaları ve
-Basılmış ders notu istemiyorlar.                           
 ve

ARTIK YETER!!!

diyorlar. 

3 yorum:

  1. ben lise son sınıfı öğrencisiyim stajdosyası hazırlayın dendi ve bende gittim elime ne gecen dosya varsa fotokopi cektim ve içim acıdı bu yüzden bunu protesto etmek istiyorum nasıl etmeliyim bi yardımda bulunun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Üniversitemde yaklaşık üç yıldır bu çalışmayı sürdürüyorum. Bir noktaya kadar taşıyabildik. Kağıt israfını önlemenin en kolay yolu teknolojiden yararlanmak. Projenin yaygınlaşması bizleri çok sevindirir. Protestodan ziyade anlatmak gerekir, çünkü insanımızın gözünde normalleşmiş bir durum bu. Onlara anlat; elektronik posta yoluyla da ödevlerin toplanabileceğini, elektronik ortamda fotokopiden çok daha fazlasının ve renklisinin hatta hareketlisinin saklanabileceğini. Sende çevrende böyle bir çalışma başlatabilirsin. Kağıdı dönüştürmek yerine kullanımını azaltmış oluruz böylece. Eğer son sınıfsan alt sınıflarda bir çalışma yapabilir, okul idaresi ile görüşüp bizim kampanyamızı örnek gösterebilir ya da artık gittiğin üniversitede böyle bir çalışma başlatabilirsin. İnsanların bu israfın farkına varmalarını sağlamak gerekiyor. Önce farkındalık arkasından duyarlılık. İnsan farkında olmadığı bir şeye duyarlılık gösteremez. Başarılar dilerim..

      Sil